Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Approaches to EFL Teaching: Autism

Για Καθηγητές - Επί πληρωμή
Διαδικτυακά
Διάρκεια
2 ώρες
Γλώσσα
Αγγλικά

Approaches to EFL Teaching: Autism

Η παρουσία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες σχεδόν σε κάθε περιβάλλον μάθησης είναι δεδομένη. Είναι σημαντικό όλοι να νιώθουν μέρος του συνόλου και να έχουν ίσες ευκαιρίες και στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Δάσκαλοι και καθηγητές χρειάζεται να προσαρμόζουν τη διδασκαλία και τις απαιτήσεις τους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών τους.

Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο δίνεται έμφαση στις διαφορετικές μαθησιακές και κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού και πώς αυτές επηρεάζουν την διαδικασία μάθησης των Αγγλικών. Παράλληλα παρουσιάζονται διαφοροποιημένες διδακτικές τεχνικές βασισμένες στια ανάγκες αυτής της ομάδας μαθητών.


  • Επεξήγηση των όρων «Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού/Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές» και «Σύνδρομο ‘Ασπεργκερ».
  • Κατανόηση των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων των μαθητών με ΔΑΔ στην εκπαίδευση και στις κοινωνικές τους δεξιότητες.
  • Ανάλυση διδακτικών τεχνικών για την εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας σε μαθητές με ΔΑΔ.

Μέρος 1: Εισαγωγή

  • Ορίζοντας τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και το Σύνδρομο Άσπεργκερ
  • Μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών με ΔΑΔ. Συμπτωματολογία – Ιδιαιτερότητες
  • Κοινωνικές δεξιότητες μαθητών με ΔΑΔ. Διαφορετικότητα και αντιμετώπιση

Μέρος 2: Διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες

  • Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές/Αυτισμός: Πώς επηρεάζουν την διαδικασία εκμάθησης των Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα;
  • Τεχνικές διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με ΔΑΔ
  • Παρουσίαση χρήσιμου εκπαιδευτικού υλικού και παραδείγματα 

Μέρος 3: Ερωτήσεις/Συζήτηση

Γεωργία Δούσκα

Η Γεωργία Δούσκα είναι καθηγήτρια Αγγλικών, με ειδίκευση στην διάγνωση και παρέμβαση στις περιπτώσεις των Μαθησιακών Δυσκολιών. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας και μεταπτυχιακών τίτλων σε Education/Special Educational Needs (Cardiff University, UK) και Autism Spectrum Disorders (EKΠΑ). Τα τελευταία 18 χρόνια, αξιολογεί και σχεδιάζει προγράμματα παρέμβασης για σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες. Σχεδιάζει και εφαρμόζει ειδικευμένες τεχνικές και υλικό προετοιμασίας για να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν τη γλώσσα και να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών εξετάσεων από το 2004.   

Πίσω στην αρχή