;
Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Approaches to EFL Teaching: Learning Difficulties

Για Καθηγητές
Διάρκεια
2 ώρες
Γλώσσα
Αγγλικά

Σχεδόν σε όλες τις τάξεις εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας υπάρχουν περιπτώσεις σπουδαστών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες σε όλα τα γλωσσικά επίπεδα. Είναι σημαντικό να προσφέρονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους σπουδαστές να μάθουν μια ξένη γλώσσα. Σε αυτό το πλαίσιο οι καθηγητές καλούνται να προσαρμόσουν την διδακτική τους προσέγγιση και τις τεχνικές προετοιμασίας τους ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των σπουδαστών με μαθησιακές δυσκολίες. 

Αυτό το διαδραστικό webinar εστιάζει στις μαθησιακές δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξουν οι σπουδαστές καθώς και στις διαφοροποιημένες διδακτικές τεχνικές που είναι αναγκαίες για την πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους. Οι διδακτικές αρχές και πρακτικές που εξετάζονται κατά τη διάρκεια του webinar θα βοηθήσουν τους καθηγητές να προετοιμάσουν πιο αποτελεσματικά τους μαθητές τους για τις εξετάσεις πιστοποίησης της αγγλικής γλώσσας ενώ ταυτόχρονα θα βελτιώσουν και τις δικές τους διδακτικές δεξιότητες. 


  • Εξοικείωση με τον όρο “μαθησιακές δυσκολίες”
  • Κατανόηση της επίδρασης των μαθησιακών δυσκολιών στις διάφορες δεξιότητες μάθησης
  • Έκθεση σε διαφοροποιημένες διδακτικές μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην διδασκαλία της ξένης γλώσσας
  • Εφαρμογή επιλεγμένων διδακτικών στρατηγικών για την κάθε δεξιότητα σύμφωνα με το επίπεδο δυσκολίας
  • Πρακτική εφαρμογή διδακτικών πρακτικών με χρήση υλικού προετοιμασίας των εξετάσεων

Η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών

  • Γενικό πλαίσιο
  • Μαθησιακές δυσκολίες και η διδασκαλία της ξένης γλώσσας

Διαφοροποιημένες διδακτικές στρατηγικές στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας με βάση τις δεξιότητες

  • Δεξιότητες κατανόησης γραπτού λόγου, γραμματικής και λεξιλογίου (GVR), δυσκολίες και στρατηγικές
  • Δεξιότητες παραγωγής γραπτού λόγου (Writing), δυσκολίες και στρατηγικές
  • Δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου (Listening and Speaking), δυσκολίες και στρατηγικές

Γεωργία Δούσκα

Η Γεωργία Δούσκα είναι καθηγήτρια Αγγλικών, με ειδίκευση στην διάγνωση και παρέμβαση στις περιπτώσεις των Μαθησιακών Δυσκολιών. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας και μεταπτυχιακών τίτλων σε Education/Special Educational Needs (Cardiff University, UK) και Autism Spectrum Disorders (EKΠΑ). Τα τελευταία 18 χρόνια, αξιολογεί και σχεδιάζει προγράμματα παρέμβασης για σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες. Σχεδιάζει και εφαρμόζει ειδικευμένες τεχνικές και υλικό προετοιμασίας για να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν τη γλώσσα και να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών εξετάσεων από το 2004.   

Πίσω στην αρχή