;
Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Approaches to EFL Teaching: Learning difficulties and writing skills development

Για Καθηγητές
Διάρκεια
2 ώρες
Γλώσσα
Αγγλικά

Σχεδόν σε όλες τις τάξεις εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας υπάρχουν περιπτώσεις σπουδαστών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες σε όλα τα γλωσσικά επίπεδα. Είναι σημαντικό να προσφέρονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους σπουδαστές να μάθουν μια ξένη γλώσσα. 

Η διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου (writing) σε σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες αποτελεί πρόκληση και πολλές φορές δύσκολο έργο και για τους καθηγητές και για τους μαθητές τους.

Σε αυτό το διαδραστικό webinar οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βαθύτερη γνώση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές στην παραγωγή γραπτού λόγου καθώς και των διαφοροποιημένων διδακτικών τεχνικών που είναι αναγκαίες για την πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους. Οι διδακτικές αρχές και πρακτικές που εξετάζονται κατά τη διάρκεια του webinar θα βοηθήσουν τους καθηγητές να προετοιμάσουν πιο αποτελεσματικά τους μαθητές τους για τις εξετάσεις πιστοποίησης της αγγλικής γλώσσας ενώ ταυτόχρονα θα βελτιώσουν και τις δικές τους διδακτικές δεξιότητες. 


  • Εξοικείωση με τον όρο “μαθησιακές δυσκολίες”
  • Κατανόηση της επίδρασης των μαθησιακών δυσκολιών στην παραγωγή γραπτού λόγου
  • Έκθεση σε διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας παραγωγής γραπτού λόγου
  • Πρακτική εφαρμογή διδακτικών πρακτικών και σχεδιασμός ασκήσεων γραπτού λόγου για σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες

Μέρος 1: Εισαγωγή

  • Μαθησιακές δυσκολίες και η διδασκαλία της ξένης γλώσσας
  • Παρουσίαση προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου

Μέρος 2: Διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες

  • Κατανόηση ασκήσεων
  • Οργάνωση ιδεών
  • Σχηματισμός παραγράφων
  • Σύνδεση και ανάπτυξη ιδεών
  • Βελτίωση χρήσης και ελέγχου της γλώσσας

Μέρος 3: Ερωτήσεις/Συζήτηση


Γεωργία Δούσκα

Η Γεωργία Δούσκα είναι καθηγήτρια Αγγλικών, με ειδίκευση στην διάγνωση και παρέμβαση στις περιπτώσεις των Μαθησιακών Δυσκολιών. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας και μεταπτυχιακών τίτλων σε Education/Special Educational Needs (Cardiff University, UK) και Autism Spectrum Disorders (EKΠΑ). Τα τελευταία 18 χρόνια, αξιολογεί και σχεδιάζει προγράμματα παρέμβασης για σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες. Σχεδιάζει και εφαρμόζει ειδικευμένες τεχνικές και υλικό προετοιμασίας για να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν τη γλώσσα και να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών εξετάσεων από το 2004.   

Πίσω στην αρχή