;
Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Approaches to EFL Teaching: Presenting new language to young learners with learning difficulties

Για Καθηγητές
Διάρκεια
2 ώρες
Γλώσσα
Αγγλικά

Σχεδόν σε όλες τις τάξεις εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας υπάρχουν περιπτώσεις σπουδαστών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες σε όλα τα γλωσσικά επίπεδα. Είναι σημαντικό να προσφέρονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους σπουδαστές να μάθουν μια ξένη γλώσσα. Σε αυτό το πλαίσιο οι καθηγητές καλούνται να προσαρμόσουν την διδακτική τους προσέγγιση και τις τεχνικές προετοιμασίας τους ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των σπουδαστών με μαθησιακές δυσκολίες ιδιαίτερα κατά τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσής τους. 

Αυτό το διαδραστικό webinar εστιάζει στις διαφοροποιημένες διδακτικές τεχνικές που είναι αναγκαίες για την εισαγωγή, κατανόηση, και εμπέδωση της αγγλικής γλώσσας σε σπουδαστές μικρής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες. 


  • Εισαγωγή στον τομέα των “μαθησιακών δυσκολιών”
  • Κατανόηση της σημασίας της Φωνολογικής Επίγνωσης στα πρώτα στάδια της εκμάθησης της γλώσσας
  • Παρουσίαση διαφοροποιημένων μεθόδων διδασκαλίας σε σπουδαστές μικρής ηλικίας
  • Πρακτική εφαρμογή διδακτικών πρακτικών και σχεδιασμός μαθημάτων

Μέρος 1: Εισαγωγή

  • Γενικό πλαίσιο: οι μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη
  • Δυσλεξία / ADHD : ορισμοί και κοινά χαρακτηριστικά
  • Μαθησιακές δυσκολίες και η διδασκαλία της ξένης γλώσσας

Μέρος 2: Διαφοροποιημένες διδακτικές στρατηγικές στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας με βάση τις δεξιότητες σε σπουδαστές μικρής ηλικίας

  • Παρουσίαση συνηθισμένων δυσκολιών
  • Φωνολογική επίγνωση και εκμάθηση της γλώσσας
  • Διαφοροποιημένες διδακτικές στρατηγικές για κατανόηση γραπτού λόγου, ορθογραφία, γραμματική, και δομή προτάσεων
  • Παρουσίαση διαφοροποιημένου διδακτικού υλικού με ασκήσεις και δραστηριότητες

Γεωργία Δούσκα

Η Γεωργία Δούσκα είναι καθηγήτρια Αγγλικών, με ειδίκευση στην διάγνωση και παρέμβαση στις περιπτώσεις των Μαθησιακών Δυσκολιών. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας και μεταπτυχιακών τίτλων σε Education/Special Educational Needs (Cardiff University, UK) και Autism Spectrum Disorders (EKΠΑ). Τα τελευταία 18 χρόνια, αξιολογεί και σχεδιάζει προγράμματα παρέμβασης για σπουδαστές με μαθησιακές δυσκολίες. Σχεδιάζει και εφαρμόζει ειδικευμένες τεχνικές και υλικό προετοιμασίας για να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν τη γλώσσα και να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών εξετάσεων από το 2004.   

Πίσω στην αρχή