Μάθετε πως να βελτιώνετε την παρουσία της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης σε ένα μοναδικό SEO course
Το SEO Academy είναι ένα τεχνικό σεμινάριο για SEO, και ένα από τα καλύτερα σεμινάρια digital marketing και SEO της αγοράς, για να μάθετε εργαλεία και πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε θεαματικά την επισκεψιμότητα του site σας, ανεβαίνοντας ψηλά στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.
Αναλύουμε τα συστατικά μιας στρατηγικής SEO, πώς θέτουμε συγκεκριμένους στόχους με KPIs, παρουσιάζουμε εργαλεία για να μελετάμε τον ανταγωνισμό και εστιάζουμε με πολλά παραδείγματα και live tutorials σε τεχνικές και εργαλεία On Page & Off Page SEO. Εξετάζουμε επίσης συγκεκριμένα στοιχεία όπως τα rich snippets, schema.org, και structured data, και αναλύουμε καλές πρακτικές μέσα από πολλά επιτυχημένα case studies.
SEO Academy – Hybrid Edition
Η νέα SEO Academy – Hybrid Edition σχεδιάστηκε για να προσφέρει τη μέγιστη ευελιξία με άμεση καθοδήγηση και αλληλεπίδραση από τους εισηγητές.
- Όλο το εκπαιδευτικό υλικό είναι διαθέσιμο on demand, ώστε να το μελετήσετε στον δικό σας ρυθμό, όποτε και όπως σας εξυπηρετεί.
- Έχετε δύο live Q&A sessions, όπου μπορείτε να λάβετε εξατομικευμένη καθοδήγηση και να λύσετε απορίες.
- Καθ’ όλη τη διάρκεια της πρόσβασής σας στο υλικό, έχετε online υποστήριξη, για να ρωτάτε και να λύνετε απορίες άμεσα.
- Είναι η ιδανική επιλογή για επαγγελματίες και marketers που θέλουν να μάθουν SEO με πρακτικό και ουσιαστικό τρόπο, χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
H ομάδα πίσω από το SEO Academy
To πρόγραμμα αποτελεί συνδιοργάνωση της GrowthRocks με την Ελληνοαμερικανική Ένωση.
Η GrowthRocks είναι ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies σε διεθνές επίπεδο και κάνει rank #1 για το term “growth hacking agency” παγκοσμίως. Πρόσφατα το group διευρύνθηκε με την απόκτηση της GrowthHackers.com.
Μάθετε το SEO στο δικό σας χρόνο
Έχετε πρόσβαση στα εκπαιδευτικά videos του προγράμματος 24/7, τα οποία εκτός από τα video tutorials περιλαμβάνουν και πλούσιο υλικό μελέτης και case studies.
- Έναρξη μαθημάτων στις 30 Ιουνίου με 3 ώρες live session.
- Ταυτόχρονα θα γίνει και η έναρξη διαθεσιμότητας των βιντεοσκοπημένων sessions.
- Στις 28 Ιουλίου θα γίνει ένα live Q&A session για το κλείσιμο του προγράμματος.
- Τα βιντεοσκοπημένα μαθήματα θα είναι διαθέσιμα για δύο μήνες μέχρι τις 31/8/2025
- Σε αποφοίτους Digital Marketing Certificates ή Diplomas που θέλουν να εμβαθύνουν στο SEO Marketing
- Σε marketers που θέλουν να γίνουν SEO Specialists
- Σε απόφοιτους τμημάτων πληροφορικής που θέλουν να γνωρίσουν τις δυνατότητες του SEO Marketing
- Σε προγραμματιστές που θέλουν να μάθουν πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις τεχνικές τους γνώσεις για να εξειδικεύσουν στο SEO
- Σε επιχειρηματίες που θέλουν να γνωρίσουν τις δυνατότητες και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που τους δίνει το SEO για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους και για την έρευνα ανταγωνισμού
Προκειμένου να κρατήσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης με έμφαση στο πρακτικό μέρος και τη διάδραση στα live sessions, κρατάμε τον μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων σε κάθε τμήμα στα 20 άτομα.
Μάθε αν ταιριάζει σε εσένα- Θα αποκτήσετε πρακτικές γνώσεις στο SEO
- Θα γνωρίσετε με ακρίβεια τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε, προκειμένου να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας στα οργανικά αποτελέσματα
- Θα μάθετε frameworks και μεθοδολογίες που θα εκτοξεύσουν τις οργανικές κατατάξεις του site σας
- Θα μάθετε να αναγνωρίζετε τους SEO ανταγωνιστές σας, τις στρατηγικές και τις τεχνικές που ακολουθούν
- Θα μάθετε να σχεδιάζετε μια στρατηγική SEO από την αρχή μέχρι το τέλος
Το πρόγραμμα σας προσφέρει:
- 6 ώρες Live Sessions με τους εισηγητές
- Πάνω από 7 συνολικά ώρες βιντεοσκοπημένου υλικού & Live tutorials διαθέσιμο 24/7 μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, και διαθέσιμο συνολικά για 2 μήνες (έως τις 31/8/2025)
- Handbooks με 250+ σελίδες και manuals με βάση τα βιντεσκοπημένα μαθήματα για περισσότερη μελέτη
- Παρουσιάσεις των εισηγητών
- Q&A discussion forums μέσω Slack Channel για άμεση επικοινωνία με τους εισηγητές καθ'όλη τη διάρκεια του προγράμματος
Live Session - 19.00-22.00 - Εισαγωγή στο SEO
- Επισκόπηση του Μαθήματος: Περιγραφή της δομής, των στόχων και των προσδοκιών του μαθήματος.
- Εισαγωγή στο Search Engine Optimization
- Η σημασία του GEO, SAIO. Πόσο αλλάζει το τοπίο του SEO με την ελευση του ΑΙ. Πόσο επηρεάζει το AIO του Gemini στην google.
- link building & guest blogging: Πόσο πλεον αυτά τα 2 επηρεάζουν τα rankings μας. Είναι πλέον τα rankings σημαντικά; Πόσο η συμπεριφορά του χρήστη αλλάζεί ως προς τις αναζητήσεις (from keyword-based search σε intent-based search)
- Παρουσίαση της Πλατφόρμας του Μαθήματος: Καθοδήγηση των συμμετεχόντων σχετικά με τον τρόπο πλοήγησης στο υλικό και τις εργασίες του μαθήματος.
Video Module 1 - SEO Highlights
Οι τρεις πυλώνες του SEO, exposure (έκθεση), user experience (εμπειρία χρήστη) και authority (κύρος) που διασφαλίζουν την αναγνωρισιμότητα του website από τις μηχανές αναζήτησης, την απρόσκοπτη πλοήγηση και καλή εμπειρία του χρήστη και την αξιοπιστία του website. Δείτε πόσο καθοριστικό είναι το SEO στην αρχή της διαδικασίας ανάπτυξης ενός website.
Σε αυτό το module θα πάρετε επίσης μια συνοπτική εικόνα των βασικών στοιχείων του SEO που διαπραγματεύεται το SEO Academy, σχετικά με το keyword research, τη βελτιστοποίηση εντός και εκτός του website, την αξιολόγηση domain και τον καθορισμό μετρήσιμων στόχων μιας SEO στρατηγικής. Κατανοείστε τη αξία του ποιοτικού περιεχομένου και της συνεχούς βελτίωσης και μάθετε τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το AI στο SEO.
- Εισαγωγή στο Search Engine Optimization
- Η αξία του SEO στην αρχή της δημιουργίας ενός website
- SEO Trends, Formats και Technologies για το 2024
- Οι 3 βασικοί πυλώνες του SEO
- Exposure and Brand Awareness
- User Experience
- Authority
- Στρατηγική SEO
- Rich Snippets & Visual SEO
- To SEO ως μια διαρκής διαδικασία
Video Module 2 - Πώς λειτουγεί το SEO
Σε αυτό το μάθημα παρουσιάζουμε συνοπτικά τα βασικά στοιχεία του SEO: keyword research, on-page optimization, on-site optimization, and off-site optimization, και πώς αυτά εξυπηρετούν μια στρατηγική SEO.
Domain Rating:
- Γιατί είναι σημαντικό
- Πώς ένα υψηλό domain rating βοηθά το υψηλότερο ranking σε keywords με μεγάλο ανταγωνισμό
On-Page, On Site SEO, Off-page SEO
- On-page SEO για βελτιστοποίηση των σελίδων ενός website
- On-page SEO για βελτιστοποίηση όλου του website, της δομής και του περιεχομένου του
- Off-site SEO – χτίζοντας backlinks από άλλα websites
Keyword Research:
- Γιατί είναι από τις πιο σημαντικές ενέργειες στο SEO
- Πώς βοηθά να κατανοήσουμε την συμπεριφορά και το intent των χρηστών
- Πώς θα βρούμε ευκαιρίες για να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του site μας
- Πώς δημιουργούμε σχετικό περιεχόμενο
Στόχοι SEO:
- Πώς θέτουμε ξεκάθαρους και μετρήσιμους στόχους
- Πώς θέτουμε στόχους ανάλογα με την στρατηγική μας και τον τύπο περιεχομένου του site μας, ή περιεχομένου που πρόκειται να δημιουργήσουμε (π.χ. educational content για εκπαίδευση και ενημέρωση του χρήστη, περιεχόμενο για άμεση πώληση για e-commerce sites)
Η αξία του ποιοτικού περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης
- Τακτικές για βελτιστοποίηση περιεχομένου: συνδυάζοντας σχετικά keywords με χρήσιμο και χρηστικό περιεχόμενο
- Περιεχόμενο που δημιουργεί αλληλεπίδραση με το χρήστη
- Πώς αναγνωρίζουμε βελτιωμένα rankings
SEO: μια διαρκής διαδικασίας βελτιστοποίησης και ανάλυση δεδομένων
- Ο συνεχόμενος κύκλος βελτίωσης
- Ανάλυση δεδομένων σχετικά με traffic sources, user engagement, και αξιολόγηση των σελίδων
Πώς το ΑΙ επηρρεάζει σήμερα το SEO: νέα εργαλεία και προσεγγίσεις
Η τέχνη και η επιστήμη του SEO: Συνδυάζοντας τεχνικές με την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου
Video Module 3 - Advanced Keyword Research & Targeting
Σε αυτό το Module εμβαθύνουμε στη χρήση του keyword research. Μάθετε να κατηγοριοποιείτε λέξεις-κλειδιά, και να αντιλαμβάνεστε την πρόθεση των χρηστών σχετικά με την εκτέλεση των αναζητήσεων. Μάθετε να χρησιμοποιείτε διάφορους τύπους λέξεων-κλειδιών, ανακαλύψτε πρακτικά εργαλεία, στρατηγικές και συμβουλές για τη βέλτιστη χρήση λέξεων-κλειδιών.
Εισαγωγή στο Keyword Research: Tύποι λέξεων-κλειδιών: informational, commercial, navigational
User intent & Keyword selection:
- Πώς ψάχνουν οι χρήστης
- Γιατί τα informational keywords δεν είναι πάντα τα ιδανικά για conversions
- Η σωστή ισορροπία στη χρήση informational, commercial, navigational keywords
- Η δυσκολία του να βρίσκεσαι υψηλά στις αναζητήσεις για συγκεκριμένα keywords σε σχέση με το πώς ψάχνει ο χρήστης
Στρατηγικές περιεχομένου με βάση τα «δύσκολα» keywords:
- Επιλέγοντας keywords με ευκολία σε υψηλά rankings τα οποία αντιπροσωπεύουν το σωστό κοινό, ακόμη κι αν αυτά δεν είναι keywords υψηλού γενικού ενδιαφέροντος
- Επιλέγοντας high-converting keywords για την επιχείρηση σας
- Δουλεύοντας keywords που έχουν άμεση σχέση με την δική σας επιχείρηση σε σχέση με high volume keywords
Εργαλεία SEO για Keyword Research
- Keyword Finder
- Keyword Planner
- Word Tracker
- SEMRush
- Ahrefs
Τακτικές χρήσης keywords
- Keyword clustering: ομάδες και κατηγορίες keywords για καλύτερη στόχευση κοινού και καλύτερη οργάνωση το περιεχομένου
- Δημιουργία Power Pages για Keyword Clusters: Δημιουργίου σελίδων ειδικού σκοπού για συγκεκριμένο κοινό οι οποίες περιέχουν τη σωστό μίγμα και συχνότητα λέξεων κλειδών.
- Χρήση του Amazon για ιδέες σχετικού περιεομένου (table of contents of best-selling books κ.α.)
- Ανάλυση ανταγωνισμού με βάση τα keywords, και δημιουργία λίστας με αντίστοιχα keywords
- Προτεραιοποίηση για την χρήση keywords. Κριτήρια με βάση τον ανταγωνισμό και την συχνότητα αναζητήσεων
- Ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών με βάση διαφορετικές προσφορές ή άλλα επιχειρηματικά κριτήρια
Video Module 4 - On Page SEO
Σε αυτό το module παρουσιάζουμε τα βασικά στοιχεία και εργαλεία για το on-page SEO, τεχνικές που εφαρμόζουμε πάνω στο site.
Βασικά στοιχεία On-Page Optimization:
- Titles
- Meta descriptions
- Περιεχόμενο και δομή περιεχομένου
- Διπλότυπο περιεχόμενο
- Headings (Η1, H2)
- Page titles
- Εικόνες, visuals
- interlinking
- Αρχιτεκτονική/δομή του site
Εργαλεία SEO Audit Tools: δουλεύοντας με το SEO Quake
Συνηθισμένα λάθη: άστοχα keywords σε titles & meta descriptions, υπέρβαση ορίων χαρακτήρων κλπ.
Ανάλυση ανταγωνισμού:
- Η στρατηγική SEO του ανταγωνιστή μας
- Τεχνολογίες που χρησιμοποιεί
- Plugins κλπ.
Η εμπειρία του χρήστη, η ταχύτητα του site (user experince, speed), responsive sites
Video Module 5 - On Site SEO
Το Module αυτό παρουσιάζει τεχνικές και εργαλεία βελτιστοποίησης της δομής και του περιεχομένου ενός website, και κυρίως μεγάλων και σύνθετων websites με μεγάλο όγκο περιεχομένου.
On-Site Optimization: Βελτιώνοντας την αρχιτεκτονική της πληροφορίες σε μεγάλα websites
Site Architecture Analysis: Έλεγχος και ανάλυση όλων των σελίδων ενός site και της συνδεσιμότητάς τους με το Screaming Frog
Οπτικοποιώντας την δομή ενός website
- Διαγράμματα που αποτυπώνουν τη δομή ενός site
- Πώς η Google τη "διαβάζει"
- Πώς διαχέεται η πληροφορία σε διαφορετικές σελίδες
Sitemaps: Πώς βοηθούν στη δομή ενός site και στη βελτιστοποίησή του
Δουλεύοντας με το Screaming Frog
- Testing
- Ανάλυση ανταγωνισμού
- Website Insights
Στρατηγική On-Site SEO
Video Module 6 - Off Site SEO & Link Building
Σε αυτό το module παρουσιάζουμε στρατηγικές και ενέργειες που γίνονται εκτός του website μας με σκοπό την βελτιστοποίηση στις κατατάξεις της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. Κυρίως εστιάζουμε στη δημιουργία υπερσυνδέσμων (Link Building & backlinks) σε άλλα αξιόλογα websites που κατευθύνουν τους χρήστες στο δικό μας.
Off-Site SEO & Link Building:
- Χτίζοντας Authority and Αναγνωρισιμότητα μέσω άλλων high-domain authority sites. Η ποιότητα υπερισχύει της ποσότητας
- Guest blogging - γράφοντας άρθρα για άλλα websites με backlink
- Δημόσιες Σχέσεις με metnions, links, Δελτία Τύπου και αρθρογραφία
- Συνδυάζοντας τα κατάλληλα keywords με τα κατάλληλα websites
- Ανάλυση backlinks ανταγωνιστών
- Δημιουργία λίστας με τα κατάλληλα websites για off page SEO ενέργειες
- Προετοιμασία προτάσεων με content briefs, αντικατάσταση broken links, και διαπραγμάτευση
Video Module 7 - Rich snippets
Στο Module αυτό παρουσιάζουμε τα Rick Snippets, στοιχεία που βοηθούν σημαντικά να ξεχωρίσει ένα website στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Τί είναι τα rich snippets, τί στοιχεία και πληροφορίες περιλαμβάνουν και πώς ενισχύουν την αναγνωρισμότητα
- Εμπλουτίζοντας τα rich snippets με χρήσιμη πληροφορία για το χρήστη (FAQs, product review, events etc)
- Οργάνωση της πληροφορίας - παραδείγματα
- Rich snippets types (τοπικές επιχειρήσεις, χάρτες, κ.α.)
- Position Zero & Featured Snippets. Πώς θα τοποθετηθείτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα
- Κατανοείστε τη σχέση μεταξύ επισκεψιμότητας και authority
- Μάθετε πως να δημιουργείτε το Schema.org για rich snippets
- Google's Structured Data Testing tool
Video Module 8 - Surround Sound SEO
Στο Module για το Surround SEO παρουσιάζουμε στρατηγικές SEO που βοηθούν το site να εμφανίζεται σε όσο το δυνατόν περισσότερες σελίδες με την υψηλότερη κατάταξη.
- Μάθετε πως θα ενισχύσετε το SEO χρησιμοποιώντας πολλαπλά online properties.
- Μάθετε πώς θα σας βρίσκει ο χρήστης σε κάθε στάδιο της διαδρομής του αγοραστικού του ταξιδιού
- Δείτε προχωρημένες τεχνικές ενίσχυσης της ψηφιακής σας παρουσίας διαφοροποιώντας το οnline portfolio σας και την τοποθέτησή σας σε πολλές πλατφόρμες
- Personal branding & SEO
Video Module 9 - Τα 10 top trends στο SEO
Σε αυτό το module ανακεφαλαιώνουμε την ύλη που παρουσιάσθηκε σε όλο το πρόγραμμα, εστιάζοντας σε καλές πρακτικές και επιτυχημένα σύγχρονα case studies. Εστιάζουμε στη χρήση διάφορων πλατφορμών αναζήτησης, στα structured data, στο σωστό περιεχόμενο, στο τεχνικό SEO, στα featured snippets, στη φωνητική αναζήτηση, στη βελτιστοποίηση στο YouTube, στο mobile-first indexing,Google Analytics και στους tag managers.
Καταληκτικό Live Session - 19.00-22.00
Στο τελευταίο Live Session ολοκληρώνοντας την ύλη, γίνεται ανακεφαλαίωση στα πιο σημαντικά σημεία του SEO. Λύνουμε απορίες και δίδονται επιπλέον κατευθύνσεις για το πώς ένας SEO Professional παραμένει ενημερωμένος στις εξελίξεις.
- Ανακεφαλαίωση μαθημάτων, απορίες
- Resources και συμβουλές για συνεχή ενημέρωση πάνω στο SEO
Η γνώμη των συμμετεχόντων
The SEO academy program provided me the knowledge of SEO in a well-structured way. I learned not only the common aspects of SEO but also advanced SEO stuff, hacks, and real issues from the market. -Ioannis Denaxas, Empneusi
Εισηγητές
Εγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται έως και δύο ημέρες πριν την έναρξή του, εφόσον υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες θέσεις.
Προσθέστε το πρόγραμμα στο καλάθι αγορών. Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή ως νέος χρήστης στο website μας (εάν είστε ήδη εγεγραμμένος χρήστης κάντε login).
Εάν πρόκειται για εταιρική συμμετοχή παρακαλούμε τσεκάρετε το πεδίο «Κάνω κράτηση για λογαριασμό της εταιρείας μου».
Αφού συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία σας και δηλώσετε το παραστατικό που επιθυμείτε να εκδοθεί, θα πρέπει να προχωρήσετε σε καταβολή των διδάκτρων.
Η πληρωμή γίνεται με τρεις τρόπους: α) με πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις, όπου ορίζονται), cash card ή prepaid card, β) με ταυτότητα οφειλής, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για πληρωμή μέσω ebanking, ή απευθείας στην τράπεζα (μηχάνημα, ανέξοδα, ή γκισέ) ή γ) με IRIS και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας.
Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής: με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιτυχούς συναλλαγής. Ωστόσο, η εγγραφή σας ή η εγγραφή των στελεχών σας δεν ολοκληρώνεται πριν την καταβολή των διδάκτρων του προγράμματος. Μετά την καταβολή των διδάκτρων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή σας.
Ισχύουν ειδικές τιμές για τους απόφοιτους των προγραμμάτων Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-3680911, training@hau.gr για περισσότερες πληροφορίες.
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να καταβάλουν τα δίδακτρα στο σεμινάριο πριν από την έναρξη του.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή μη συμμετοχής, δυστυχώς, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται.
Εάν αλλάξετε γνώμη και πρέπει να ακυρώσετε την εγγραφή σας, φροντίστε να το κάνετε το αργότερο μέχρι και 5 ημέρες προ της έναρξης κάθε τμήματος. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας επιστραφεί ολόκληρο το ποσό. Δυστυχώς, εάν οι ακυρώσεις γίνουν σε λιγότερο από 5 ημέρες από την εναρξη του τμήματος δεν μπορούμε να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων, καθώς οι εγγραφές θα επιβαρύνουν το κόστος ανεξάρτητα από την παρουσία σας, ωστόσο θα δεχθούμε ευχαρίστως έναν αντικαταστάτη στη θέση σας.
Επιπλέον, εάν δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το σεμινάριο για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορούμε να προσαρμόσουμε ή να επιστρέψουμε τα δίδακτρα.
Το σεμινάριο μπορεί να οργανωθεί και αποκλειστικά για την εταιρεία σας, εάν υπάρχει ομάδα στελεχών σας που επιθυμεί να το παρακολουθήσει. Σε αυτή την περίπτωση το περιεχόμενο, οι ημερομηνίες και το ωράριο διεξαγωγής προσαρμόζονται στις ανάγκες και απαιτήσεις των στελεχών σας.
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν ...
Καλάθι αγορών ({{count}})
-
{{item.Title}}{{item.Description}}Τιμή: {{item.Price}}Ποσότητα: {{item.Quantity}}