;
Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Certificate in Digital Marketing

Digital Marketing | Growth Hacking
Διάρκεια
140 ώρες, 3+ μήνες
Επίπεδο
Εισαγωγικό
Γλώσσα
Ελληνικά

Μάθετε το Digital Marketing

21 τμήματα | 580 συμμετέχοντες

Γνωρίστε τους κύριους τομείς του σύγχρονου digital marketing με πρακτική, προσομοιώσεις, παραδείγματα από πετυχημένες online καμπάνιες, παρουσιάσεις εργασιών.

Μάθετε στρατηγικές, εργαλεία και τακτικές προώθησης στον ψηφιακό κόσμο από 18 επαγγελματίες της αγοράς οι οποίοι εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα digital agencies, digital publishers και brands στην Ελλάδα.

Σκοπός μας είναι να μάθετε:

  1. Πώς θα φέρετε αποτελέσματα και πωλήσεις με μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing
  2. Τακτικές και εργαλεία που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα digital marketing plan
  3. Πώς θα συνδυάζετε παραδοσιακές και online τακτικές marketing

και να διεκδικήσετε θέσεις εργασίας ως digital marketers.

Νέος κύκλος ξεκινά στις 17 Ιανουαρίου 2022 με super early bird τιμή.


Με στόχο την ολοκληρωμένη κατάρτιση και τη γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Όσους χρειάζονται digital skills και επιθυμούν αλλαγή καριέρας
  • Στελέχη επιχειρήσεων & Decision Makers
  • Επιχειρηματίες
  • Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εμπορικής Κατεύθυνσης
  • Απόφοιτους σχολών με κατεύθυνση σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία και συναφή αντικείμενα
  • Απόφοιτους σχολών Η/Υ, software engineers, που θέλουν να ασχοληθούν με Digital Marketing εργαλεία
  • Αυξήσετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας
  • Ελέγξετε καλύτερα τις διαφημιστικές δαπάνες
  • Αξιολογείτε τις προτάσεις των συνεργατών σας
  • Οργανώσετε το marketing της επιχείρησής σας αξιοποιώντας ευκαιρίες και δυνατότητες της τεχνολογίας
  • Θα αποκτήσετε το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο και την εργαλειοθήκη για να ξεκινήσετε σε junior level θέση κατεύθυνσης digital marketing
  • Θα εξελίξετε την καριέρα σας
  • Θα είστε σε θέση να επιλέξετε κατεύθυνση εξειδίκευσης
  • Θα έχετε πολλές ευκαιρίες δικτύωσης στο χώρο
  • Θα εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας με τις τελευταίες τάσεις και τα εργαλεία του Digital Marketing
  • Θα είστε σε θέση να αποφασίζετε για την Digital Marketing στρατηγική και να κατευθύνετε τους συνεργάτες σας
  • Θα ελέγχετε διαφημιστικές δαπάνες σε Digital Marketing
  • Θα αποκτήσετε hands on εμπειρία στις πλέον δοκιμασμένες πρακτικές digital marketing και δημοφιλή εργαλεία διαφήμισης

Το ταξίδι στο Digital Marketing

140+ ώρες / 30 ενότητες

Εκπαίδευση από έμπειρους επαγγελματίες από Digital Agencies, Digital Publishers και μεγάλα brands.  Έμφαση σε: στρατηγική, performance marketing, social media, content marketing, Analytics. Επιμέρους διαλέξεις των εισηγητών μας και συνεργατών τους (πλέον των ωρών του προγράμματος) για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο.

Πρακτική

Hands on, workshops & Live Tutorials στις πιο σημαντικές διαφημιστικές πλατφόρμες. Δημιουργία και παρουσίαση ενός Digital Marketing Plan σε ομαδική εργασία με mentoring.

Προετοιμασία OMCA Certification

Προετοιμασία για την πιστοποίηση OMCA (extra on demand e-learning module - προαιρετικό), του φορέα Πιστοποίησης OMCP. 

Δικτύωση

Ευκαιρίες καριέρας. Δικτύωση με τους εισηγητές, τους alumni του προγράμματος και του δικτύου συνεργατών της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

Βράβευση

Βραβευμένο για το Performance Digital Marketing

#1 - Integrating Marketing in the Digital Age (4 ώρες)

Τι έχει αλλάξει από το «παραδοσιακό» marketing μέχρι σήμερα; Πώς ψάχνει και πώς αγοράζει ο καταναλωτής;

Παρουσιάζουμε τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος, πού βοηθούν και πώς συνδέονται, ώστε στο τέλος να είστε σε θέση να επιλέγετε την κατάλληλη στρατηγική digital marketing ανάλογα με τους επιχειρησιακούς στόχους. Ξεκινάμε με τη βασική ορολογία digital marketing που θα σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε όλες τις ενότητες του προγράμματος.

Εισηγητές: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Certificate in Digital Marketing
CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer / Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer, Atticamedia Group, capital.gr

#2 - Building your Web Site (3 ώρες)

Digital properties, websites, landing pages, forms, κλπ. Το να χτίσεις ένα site δεν είναι τόσο δύσκολο, φτάνει να ξέρεις τι να ζητήσεις. Εξετάσουμε τα βασικά στοιχεία της δομής και της αρχιτεκτονικής των πληροφοριών ενός digital property είτε αυτό είναι ένα site είτε μία μόνο σελίδα. Εξηγούμε τα βασικά βήματα ανάπτυξης ενός website: planning, design, development, testing, responsible web design and deployment.

Εξετάζουμε χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένων διαδικτυακών τόπων μέσα από τα οποία θα δούμε πώς ένα site γίνεται διαδραστικό και αποτελεσματικό. Πειραματιζόμαστε με sitemaps και wireframes.

Εισηγήτρια:  Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9ΑΜ

#3 - E-shops (3 ώρες)

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Ποιες είναι οι βασικές πλατφόρμες;
Πώς γίνεται η σωστή διαχείριση ενός e-shop;
Ποια είναι η σωστή δομή;
Project Management, Hosting, Τips κ.α

Εισηγήτρια:  Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9ΑΜ

#4 - Content Marketing (6 ώρες)

Ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο περιλαμβάνει περιεχόμενο: από το copy μιας διαφήμισης μέχρι το chatbot, τον ψηφιακό virtual υπάλληλο που μπορεί να συνομιλεί 24/7 με τον πελάτη.

Στην ενότητα αυτή θα δούμε πώς το περιεχόμενο θα γίνει το δυνατό σου όπλο για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Και πώς το περιεχόμενο με τη σωστή στρατηγική μπορεί να μειώσει το διαφημιστικό budget και να αυξήσει το loyalty και το retention των πελατών.

Εξηγούμε τα στοιχεία μιας στρατηγικής περιεχομένου και τα πιο δημοφιλή θέματα και τύπους περιεχομένου, και  πώς αυτά δένονται σε διάφορα μοντέλα στρατηγικής ανάλογα με τον στόχο μας. Παρουσιάζουμε μεθόδους μέτρησης της απόδοσης και βελτιστοποίησης της χρήσης περιεχομένου. Δουλεύουμε με περσόνες και τρόπους με τους οποίους μια ιδέα (concept) μετουσιώνεται σε διάφορες μορφές περιεχομένου.

Αποτυπώνουμε τη στρατηγική μας σε ένα Content Marketing Canvas.

Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Director of Strategy & Content, Ad World Conference, SaaS Specialist

#5 - Social Media Strategy & Workshop (6 ώρες)

Προτού αφιερώσετε χρόνο και χρήμα σε περιστασιακά posts με αμφίβολο αποτέλεσμα, μάθετε πώς θα προσεγγίσετε τα κατάλληλα μέσα ανάλογα με την αγορά στόχο.  Αναλύουμε στρατηγικές με βάση πετυχημένα παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να κατανοήσετε τι είδους περιεχόμενο πώς μπορείτε να το μοιραστείτε με το κατάλληλο κοινό. Εξετάζουμε τεχνικές αξιοποίησης υπάρχοντος περιεχομένου, πώς μπορείτε να συνδυάσετε ενέργειες social media marketing με άλλα κανάλια επικοινωνίας, ψηφιακά και αναλογικά.

Σε worshop στήνουμε τον σκελετό ενός social media marketing plan.

Εισηγητής: Δημήτρης Πεφάνης, Διευθυντής Οικονομικού Περιεχομένου, Όμιλος DPG

#6 - Facebook / Instagram / Linked και άλλα Social Media Publishing Tools

Στο συγκεκριμένο session θα μάθετε στην πράξη πως να λειτουργείτε σωστά τα social media platforms για λογαριασμό μιας επιχείρησης, ποιες δυνατότητες και οφέλη υπάρχουν καθώς και ποια είναι τα best practices.

Θα δουλέψετε στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok, καθώς και σε διάφορα άλλα εργαλεία διαχείρισης social media και δημιουργίας περιεχομένου για social media όπως Canvas, Creator Studio κ.α.

Εισηγήτρια: Χριστίνα Αθανασίου, Facebook for Business UK Team Leader - Facebook/Lisbon - Founder Sensei Minimal LTD, Boutique Digital Marketing Agency 

#7 - Google Ads & Workshop (12 ώρες)

Με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα διαφήμισης της Google, ξεκινάμε τις ενότητες για το Performance Marketing (ή αλλιώς PPC).

Σε αυτό το Session θα μάθετε θεωρητικά και τεχνικά πως παράγονται σωστές διαφημίσεις στο Search Network , Display Network αλλά και στο YouΤube.

Παρουσιάζουμε βήμα-βήμα πώς στήνεται μια καμπάνια στο Google Ads. Με επιμέρους ασκήσεις ξεκινάτε να στήνετε και τη δική σας, μαθαίνετε πώς να κάνετε έρευνα για keywords, ad copies, να οριοθετείτε στόχους και budget.

Στο Workshop θα δείτε στην πράξη πως να στήνετε καμπάνιες στα Google Ads καθώς και Cases σε ρεαλιστικούς όρους.

Με την ολοκλήρωση της ενότητας είστε έτοιμοι για τις εξετάσεις Google Ads Fundamentals.

#8 - Social Media Advertising & Workshop (22 ώρες)

Στην ενότητα του Social Media Marketing δείξαμε πώς μπορείς να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των social media, τι είδους περιεχόμενο μοιράζεστε, πώς αλληλεπιδράτε με το κοινό, ακολουθώντας πάντα μια στρατηγική.

Σε αυτό το session ολοκληρώνουμε το Social Media Plan με το πώς μπορούμε να προβληθούμε μέσω πληρωμένης διαφήμισης.

Δουλεύετε βήμα-βήμα τους ad managers σε Facebook, Instagram, Linkedin και Twitter μαθαίνοντας τις βασικές λειτουργίες των εργαλείων αυτών, και μαθαίνεται πώς να δημιουργείτε καμπάνιες.

Στο Workshop θα δείτε στην πράξη, πως συνδυάζονται Social Media & Google Ads με στόχο την δημιουργία μιας ρεαλιστικής στρατηγικής που χρειάζεται περισσότερα από ένα, paid εργαλεία.

Εισηγητής:  Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, RoiX, Performance Marketing & Data-Driven Specialist, Academic Advisor, Certificate in Digital Marketing / HAU

#9 - Γίνε ο επόμενος Social Media Manager (3 ώρες)

Τι σημαίνει να είσαι Social Media Expert; Ποια είναι τα KPIs και  πως διαχειριζόμαστε σωστά τα Social μιας επιχείρησης.

Μυστικά - Tips για για Facebook, Facebook Business Manager, DPA&, και πολλά πραγματικά παραδείγματα περιπτώσεων ολοκληρωμένης προσέγγισης και διαχείρισης των Social Media μιας επιχείρησης.

Εισηγήτρια: Χριστίνα Αθανασίου, Facebook for Business UK Team Leader - Facebook/Lisbon - Founder Sensei Minimal LTD, Boutique Digital Marketing Agency 

#10 - Digital Publishers & Premium Display (3 ώρες)

Πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με μεγάλους Publishers – Sites στην αγορά;. Πόσο μπορούν να επηρεάσουν το δυνητικό μας πελατολόγιο και ποιοι είναι οι τρόποι συνεργασίας που μπορούμε αναπτύξουμε μαζί τους;

Σε αυτήν την ενότητα μαθαίνουμε πώς τοποθετούμε διαφημιστικό περιεχόμενο μέσα στο ήδη υπάρχον ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενός ψηφιακού μέσου μεγάλης επισκεψιμότητας και σε κοινό της επιλογής μας, χωρίς αυτό να φαίνεται ως διαφήμιση.

Εξετάζουμε διάφορους τρόπους τιμολόγησης διαφήμισης. Αναλύουμε τη λογική διασποράς διαφημιστικού budget σε διάφορα παραδείγματα από digital media plans μικρών, αλλά και μεγάλων επιχειρήσεων και εξετάζουμε πώς θα μπορούσατε δυνητικά να αξιοποιήσετε το Premium Display στο Digital Marketing Plan σας.

Βίκυ Παρθένη, Advertising Director, PrimeApplications (newsbeast.gr)

#11 - Programmatic Advertising (2 ώρες)

Το Programmatic χρόνο με το χρόνο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με τα Spend και τα Revenues να αυξάνονται κατακόρυφα. Έτσι αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία paid advertising παγκοσμίως.

Το Programmatic εντάσσεται πλέον σε όλες τις σύγχρονες στρατηγικές digital marketing, ειδικότερα από μεγάλα brands και επιχειρήσεις, ενώ οι high spenders και Executive Marketers το αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο.

Εισηγήτρια: Μαρίνα Ντουζίνα, Programmatic & Tech Digital Solutions Manager, Αττικές Εκδόσεις / Capital.gr

#12 - Performance Marketing Workshop (3 ώρες)

Σε αυτό το session θα μάθετε πως να συνδυάζετε όλα τα εργαλεία, πως να εποπτεύετε και να διαχειρίζεστε σε καθημερινή βάση τους διαφημιστικούς σας λογαριασμούς, καθώς και πως να προσεγγίζετε industries και campaigns.

Εισηγητής:  Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, RoiX, Performance Marketing & Data-Driven Specialist, Academic Advisor, Certificate in Digital Marketing / HAU

#13 - Search Engine Optimization (SEO) & Workshop (9 ώρες)

Το digital marketing δεν σταματά στη διαφήμιση. Αντιθέτως πολλοί πιστεύουν ότι το να βρίσκεσαι ψηλά στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google,  να κάνεις δηλαδή δυνατό Search Engine Optimization, είναι η πιο κερδοφόρα μέθοδος digital marketing σε βάθος χρόνου.

Στην ενότητα αυτή ενισχύουμε τη στρατηγική μας μαθαίνοντας τρόπους και τεχνικές για να μας βρίσκει το κοινό μας εύκολα στο Google όταν αναζητά κάτι σχετικό με αυτό που προσφέρουμε. Μαθαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στο ίδιο μας το site (online) αλλά και πώς να βρούμε τρόπους και σύμμαχους έξω από αυτό σε άλλα web properties ή άλλες πηγές (offline) για να εκτοξεύσουμε την επισκεψιμότητα του site μας.

Θα πάρετε checklists για να ελέγχετε γρήγορα την απόδοση SEO ενός site και θα μάθετε τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής SEO. Στο workshop θα κάνετε ένα SEO Audit.

Εισηγητής: Κυριάκος Ζένιος, Head of SEO Department, GIM Greek Internet Marketing

#14 - Branding in the Digital World (3 ώρες)

Πως μπορούμε να κάνουμε Branding με την χρήση Digital εργαλείων; Ποια είναι τα βασικά KPIs και πως αναπτύσουμε μια στρατηγική με στόχο την αποτύπωση του brand στην αγορά; Πόσο σημαντικό είναι το Branding στο Performance Digital Marketing και πως αξιοποιείται;

Στρατηγικές, tips, do's & Dont's σχετικά με το Branding με πολλά παραδείγματα.

Εισηγήτρια: Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital & Biddable Media Head, Vodafone

#15 - Digital Marketing Strategy & Project Orientation

Έχετε ήδη εκτεθεί στο μεγαλύτερο μέρος του digital marketing με κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Στο σημείο αυτό του προγράμματος ξεκινάμε να συνθέτουμε την στρατηγική Digital Marketing μέσα από την τελική εργασία, που είναι η δημιουργία ενός Digital Marketing Plan.

Συζητάμε για τα βασικά στοιχεία μιας Digital Marketing Στρατηγικής και πώς αυτά θα τα εφαρμόσετε στην ομαδική εργασία. Χωρίζεστε πλέον σε ομάδες εργασίας και την κάθε ομάδα αναλαμβάνει να καθοδηγεί ένας από τους εισηγητές μας ως μέντορας. Οι μέντορες δουλεύουν μαζί με τις ομάδες επιλέγοντας:

Αγορά-στόχο,  στόχους του πλάνου, σε ποια κανάλια θα κινηθείτε, διαφημιστική δαπάνη, στρατηγική περιεχομένου, στρατηγική για τοποθέτηση στα social media και κατεύθυνση ως προς το SEO.

#16 -  Email Marketing, Messengers Marketing & Automations (8 ώρες)

Θα αναλύσουμε δύο μεγάλες κατηγορίες επικοινωνίας με το κοινό:

Μία παραδοσιακή, το email marketing, εξηγώντας βασικές προϋποθέσεις για την αποφυγή του spam και την ενίσχυση του customer engagement ακόμη και όταν αυτό οδηγεί σε άμεση πώληση.

Και μία νέα τάση, το conversational marketing ή αλλιώς messengers marketing και τα chatbots. Παρουσιάζουμε αναλυτικά πώς λειτουργεί τώρα το messengers marketing και πώς μπορείς να αυξήσετε τις πωλήσεις συνομιλώντας απευθείας με τον πελάτη μέσω messenger apps και chatbots.

Παρουσιάζουμε πληθώρα εργαλείων όπως: mailchimp, manychat, zappier, active campaigns κ.α.

Εισηγηγής: Βασίλης Σταθόπουλος, Director of Strategy & Content, Ad World Conference, SaaS Specialist

#17 - GDPR στο Marketing

Έχοντας καλύψει αρκετή ύλη σε σχέση με την αλληλεπίδραση του brand με τον πελάτη, σε αυτήν την ενότητα θα γνωρίσουμε τι προβλέπει η οδηγία για τα προσωπικά δεδομένα, τα δικαιώματα του χρήστη και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πλέον οι επιχειρήσεις στη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες αυτούς, ειδικά σε ό,τι αφορά ενέργειες marketing και δεδομένα πελατών.

Εισηγήτρια: Βίκυ Ντάλλας, Founder, CEO, 9AM.

#18 - Automations & Mobile Marketing (3 ώρες)

Σε αυτήν την ενότητα ξεχωρίζουμε το mobile marketing ως απαραίτητο εργαλείο σε μια καμπάνια omni-channel marketing. Παρουσιάζουμε πώς έχει διαμορφωθεί το τοπίο του mobile marketing στην Ελλάδα και παγκοσμίως.

Παρουσιάζουμε τις δυνατότητες που προσφέρει σχετικά με τη στόχευση (audience targeting) και το στοιχείο της διαδραστικότητας (mobile engagement). Επισημαίνουμε την αξία της συλλογής δεδομένων για την εύλογη κατηγοριοποίηση των ομάδων κοινού και το πώς οι mobile marketers αξιοποιούν τα δεδομένα αυτά για να οδηγήσουν το κοινό βήμα-βήμα προς την επιθυμητή αγορά.

Αναφέρουμε τις δυνατότητες του mobile channel για στοχευμένο marketing με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως οι ψηφιακές πληρωμές και τα wearables. Εξετάζουμε επίσης διαφορετικά formats σε καμπάνιες mobile marketing ανάλογα με το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας. 

Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Director of Strategy & Content, Ad Word Conference, SaaS Specialist

#19 - Retention Marketing (2 ώρες)

Έχεις εκτιμήσει εργαλεία και τακτικές για απόκτηση νέων πελατών (acquisition).

Το ξέρεις όμως ότι…

  • η προσέλκυση ενός νέου πελάτη μπορεί να σου στοιχίζει 5 έως 25 φορές περισσότερο από το να κρατήσεις αυτόν που έχεις ήδη;
  • με 5% αύξηση στη διατήρηση πελατών μπορείς να αυξήσεις την κερδοφορία της επιχείρησής σου έως και 95%;
  • μπορείς να μειώσεις δραστικά το κόστος της διαφημιστικής σου δαπάνης στοχεύοντας στο retention rate του πελατολογίου;

Αυτό είναι το Retention Marketing: η εφαρμογή κατάλληλων τακτικών και εργαλείων που θα αυξήσουν τον αριθμό πιστών και ευχαριστημένων πελατών ώστε να αγοράζουν περισσότερα και συχνότερα. Και σε αυτήν την ενότητα θα μάθεις πώς να το εφαρμόζεις σε οnline & offline κανάλια.

Εισηγήτρια: Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital & Biddable Media Head, Vodafone

#20 - Influencers Marketing (3 ώρες)

Ποιοι είναι οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή τα «παιδιά της διπλανής πόρτας»; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν influencer και τι αμοιβές ζητούν;

Σε αυτήν την ενότητα εξετάζουμε μία από τις πιο καυτές τάσεις στο digital marketing. Εξετάζουμε πώς τη χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί, αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς.

Μελετάμε τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.

Guests:  Έμπειροι marketers και influencers που θα μιλήσουν για δοκιμασμένες και επιτυχημένες πρακτικές influencer marketing.

Εισηγητής: Ευριπίδης Γουργουλίδης, Corporate & Brand Communications Manager, Balkans,  Estée Lauder Hellas S.A

#21 - Reputation & Crisis Management (3 ώρες)

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα στις online επιχειρήσεις είναι διαχείριση των reviews, των αρνητικών σχολίων και γενικότερα όλες εκείνες οι ενέργειες που ασκούν πραγματικοί ή fake χρήστες με στόχο να πλήξουν την αξιοπιστία και το brand μας. Σε αυτό το session μαθαίνουμε όλες εκείνες τις ενέργειες που χρειάζεται να ακολουθήσουμε με στόχο να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε τέτοιου είδους καταστάσεις. 

Εισηγητής: Παναγιώτης Κακολύρης, Communications Strategist, Director,Political Observatory - CIEPEG University of Peloponnese, Υπεύθυνος Επικοινωνίας, Ινστιτούτο Καραμανλή

#22 - Google Analytics (6 ώρες)

Δεν έχει νόημα να στήνεις μια στρατηγική αν δεν ξέρεις πώς θα παρακολουθείς την υλοποίησή της και θα μετράς την απόδοση όσων εκτελείς.

Το απόλυτο εργαλείο σου το δίνει η Google δωρεάν με το Google Analytics.  Στην ενότητα αυτή μαθαίνουμε να «διαβάζουμε» τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε ιστοσελίδες.  Μαθαίνουμε να μετράμε επισκεψιμότητα και engagement χρηστών.

Μαθαίνουμε πώς να ελέγχουμε όλες τις ενέργειες που τρέχουν (διαφήμιση, content, SEO, social media) και καταλήγουν στην ιστοσελίδα μας, αλλά και να βγάζουμε χρήσιμα reports (με Data Studio) που να είναι κατανοητά και σε C-level executives.

Εισηγητής: Άγγελος ΝικολόπουλοςDirectBookings Digital Agency

#23 - Custom Dashboard, Monitoring & Reporting, Data Studio (6 ώρες)

Αξιοποιώντας τα Facebook Analytics μπορείτε να αναγνωρίσετε την συμπεριφορά των χρηστών σας στις σελίδες σας στο Facebook, να κατανοήσετε καλύτερα τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας σε Facebook & Instagram και να την βελτιώσετε.

Αξιοποιώντας το Google Data Studio μαθαίνουμε τον τρόπο δημιουργίας reports για την επιχείρηση ή τους πελάτες μας. Παράλληλα εκπαιδεύεστε στο πώς πρέπει να προσαρμόζεται τα dashboards των διαφημιστικών σας λογαριασμό ώστε να λαμβάνεται τα σωστά δεδομένα και KPIs

Εισηγητής: Απόστολος Μπουλές, Performance Marketing & SEO Specialist, ΟΠΑΠ

#24 - Conversion Rate Optimization (CRO), (5 ώρες)

Στην ενότητα αυτή επανεξετάζουμε όλες τις πιθανές online προωθητικές ενέργειες και τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε στη στρατηγική μας για να διορθώσουμε αδύναμα σημεία και να ενισχύσουμε αυτά που αποδίδουν περισσότερο.

Τα εργαλεία και οι τακτικές CRO είναι πολλές γι’ αυτό θα αφιερώσουμε 5 ώρες για να αναλύσουμε τις πιο δόκιμες, με πολλά πραγματικά παραδείγματα από σύγχρονα sites, καταλήγοντας σε συγκεκριμένα action plans.

Εισηγητής: Κάρολος Τσιλιγκιριάν, CEO, GIM - Greek Internet Marketing

#25 - eCommerce (2 ώρες)

Παρουσιάζουμε τις βασικές προϋποθέσεις για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό και αποδοτικό ecommerce site. Χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων από σύγχρονα sites εξετάζουμε καλές πρακτικές, συγκρίνουμε διαφορετικές προσεγγίσεις και κρατάμε μια απλή πρακτική μεθοδολογία.

#26 -  Online Εργαλεία για έρευνα ανταγωνισμού (2 ώρες)

Δείτε τη βασική μεθοδολογία και εργαλεία ελέγχου του ανταγωνισμού σας καθώς και πώς να διερευνήσετε τάσεις σχετικά με το industry που σας ενδιαφέρει.

Εισηγήτρια:  Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9ΑΜ

#27 - Εισαγωγή στο Growth Hacking Marketing (3 ώρες)

Το πρόγραμμα ολοκληρώνει τις θεματικές ενότητες με ό,τι πιο hot εφαρμόζεται αυτήν τη στιγμή στον κόσμο του digital marketing.

«Το growth hacking δεν είναι μια σειρά από μικρές αλλαγές (όπως το να αλλάξεις το χρώμα ενός κουμπιού στη σελίδα σου). Αντίθετα, είναι ένα ολοκληρωμένο συστηματοποιημένο μοντέλο το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους στόχους της επιχείρησης.» - Andrew Chen - Head of Growth στην Uber.

Παρουσιάζουμε το mindset, πώς ένας growth hacker εφαρμόζει ένα πιο «τεχνικό» digital marketing, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα πλεονεκτήματα σε σχέση με το digital marketing.   Αν πιστεύετε ότι το προφίλ σας ως marketer και οι γνώσεις σας ταιριάζουν με το προφίλ ενός growth hacker – αν αγαπάτε το marketing και την τεχνολογία – τότε αυτό το session θα σας συναρπάσει. Eδώ ανοίγει ο δρόμος για να γίνετε ένας growth hacker.

ΕισηγηγήςΘοδωρής Μουλός, CEO, GrowthRocks

#28 - Projects Presentations & Assessment

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δουλεύετε στις ομοάδες έργου και εμπλουτίζετε το πλάνο με στοχεία από όλες τις ενότητες.

Η κάθε ομάδα ολοκληρώνει την εργασία παρουσιάζοντας το πλάνο στο τέλος του προγράμματος σε όλη την ομάδα των εισηγητών και λαμβάνοντας ουσιαστικό feedback για optimization.

Οι παρουσιάσεις των projects (digital marketing plans) δίδονται σε ένα 4ωρο session με όλες τις ομάδες και τους εισηγητές.

Online τεστ αξιολόγησης: 1 ώρα


Οι απόφοιτοί μας

Το συστήνω ανεπιφύλακτα για την καταπληκτική οργάνωση, για τον τρόπο που είναι δομημένο με αρχή, μέση και τέλος, για το εκπληκτικό επίπεδο των instructors, για τα χιλιάδες εργαλεία, τα εκατοντάδες tips, τις δεκάδες παρουσιάσεις και λίστες βιβλίων. Το πρόγραμμα είναι ένα γενικότερο experience μύησης σε μια νέα digital κουλτούρα. Νικολέττα Αντωνίου, Marketing Assistant, doValue Greece

Ως επαγγελματίες του χώρου οι εισηγητές έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να καθοδηγήσουν και να προτείνουν λύσεις. Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο, καλύπτει όλο το φάσμα των θεμάτων του digital marketing και θεωρώ ότι είναι ιδανικό τόσο για όσους θέλουν να να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο. Οι σημειώσεις των μαθημάτων είναι μεστές, περιεκτικές και παρέχονται πολλά εργαλεία και παραπομπές για όσους επιθυμούν να προσεγγίσουν βαθύτερα τα θέματα. Άντζελα Τζίφα, Deputy Director, Greek National Tourism Organization Benelux Office

Μοναδικό πρόγραμμα, κατά το οποίο νιώσαμε συγκίνηση και περηφάνια βλέποντας μέσα από τα projects της ομάδας του Επίκεντρου ActionAid Ελλάς το επίπεδο που κατέκτησαν μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα! Οι συντονιστές και οι εκπαιδευτές της HAU επιβεβαίωσαν όχι μόνο τον επαγγελματισμό και τη βαθιά γνώση τους για το αντικείμενο, αλλά και την ειλικρινή αγάπη γι' αυτό που κάνουν, πλαισιώνοντας και ενισχύοντας κάθε στιγμή την ομάδα με προσωπικό ενδιαφέρον και μοναδική ενέργεια. Αναστασία Σιδερά, Skills & Career Development Specialist, ActionAid Hellas

I am thankful that I decided to take this course at HAU . All the instructors were great and top at their subject . I would strongly recommend this course because it delivers what it promises . You get a full knowledge package around digital marketing. Dimitris Roumeliotis, Partner, Portfolio Manager, Private Investment Fund, Financial Analyst

Το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης κάλυψε ένα ευρύ φάσμα του αχανούς πεδίου που πραγματεύεται με εισηγητές οι οποίοι όλοι έχουν hands on experience κι έτσι τίποτε δεν ήταν θεωρητικό. Κάλυψε τις προσδοκίες μου και το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση σε όποιον βρίσκεται σε εισαγωγική φάση και θέλει να αποκτήσει μια γενικότερη αντίληψη. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκδόσεις Διόπτρα

Η βασική λέξη που θα μου μείνει από το πρόγραμμα είναι το ”The Phygitals”. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει την ομάδα εργασίας μας , αλλά και την εξέλιξη του προγράμματος. Ξεκινήσαμε Physical ➡️καταλήξαμε Digital … Το πρόγραμμα ήταν πραγματικά εξαιρετικού επιπέδου και είμαι πολύ ικανοποιημένη που το παρακολούθησα. Η ομάδα καθηγητών TOP of the TOP Η ομάδα συμφοιτητών αγαπημένη Ρίτα Καλομοίρη, International Sales & Marketing Executive - Export Category Manager at CHB Group


Εισηγητές


Παρακολουθώντας τις 140 ώρες, παραδίδοντας την εργασία και ολοκληρώνοντας επιτυχώς το Test Αξιολόγησης, οι απόφοιτοι λαμβάνουν το Certificate of Completion της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (ΚΕΔΙΒΙΜ2) και του Hellenic American University.

Οι απόφοιτοί μας είναι μέλη του Certificate in Digital Marketing Alumni Group της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης     

Certificate-in-Digital-Marketing-Sample-Certificate-(1).png

 

To πρόγραμμα οδηγεί στην επαγγελματική πιστοποίηση OMCA. Μετά την ολοκλήρωση του Certificate in Digital Marketing, όσοι απόφοιτοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν ένα προαιρετικό on demand e-learning module προετοιμασίας (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του Certificate) για την επαγγελματική πιστοποίηση OMCA του Φορέα OMCP.

Μάθετε περισσότερα για το OMCA

Υπάρχουν ειδικές τιμές ή προσφορές;

Ισχύει προνομιακή τιμή στα 1250 Ευρώ (κανονική τιμή 1550 Ευρώ) για εγγραφές έως 15 μέρες πριν την έναρξη του προγράμματος. Από 2 και περισσότερες εταιρικές συμμετοχές κερδίζετε έκπτωση έως 450 Ευρώ στη κάθε συμμετοχή. Σε ιδιώτες δίνεται η δυνατότητα εξόλφησης με δόσεις.

Καλέστε μας στο 210-3680064 για περισσότερες πληροφορίες.

Γιατί να το παρακολουθήσω Online;

Γιατί το παρακολουθείτε ζωντανά στις ίδιες μέρες και ώρες που θα γινόταν σε αίθουσα, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να λειτουργήσει όλο το πρακτικό κομμάτι αποτελεσματικά και εξ’ αποστάσεως. Προσθέσαμε επιπλέον ώρες εξάσκησης, ειδικές ασκήσεις που μπορούν να γίνουν εξ’ αποστάσεως ζωντανά μέσω της πλατφόρμας, και ενισχύθηκε η υποστηρικτική διαδικασία του mentoring καθ’όλη τη διάρκεια του προγράμματος από τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο και τους εισηγητές. Γιατί οι διδακτικές ώρες δεν διακόπτονται από οποιαδήποτε έκτακτο γεγονός που θα αποτρέψει κάποιον να έλθει στην αίθουσα, ούτε επιβαρύνονται από καθυστερήσεις λόγω μετακινήσεων.

Γίνεται πρακτική στο μάθημα;

Σε ένα τόσο ευρύ γνωστικό πεδίο με πολλά εργαλεία και πάρα πολλές καλές πρακτικές, ο στόχος μας είναι να μάθεις ό,τι έχει σχέση με: την απαραίτητη θεωρία για να αναπτύξεις μια στρατηγική και να κατανοήσεις τις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιων στρατηγικών για τους περισσότερους κλάδους της αγοράς μέσα από πάρα πολλά παραδείγματα. Θα σου δείξουμε τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και πώς λειτουργούν. Με πρακτική μέσα στο μάθημα αλλά και εργασία στο σπίτι θα μάθεις πώς να ξεκινήσεις να τα χρησιμοποιήσεις κι εσύ. Την τεχνική εξειδίκευση σε περισσότερο βάθος για κάθε εργαλείο θα τη βρεις σε άλλα σεμινάρια που απευθύνονται σε έμπειρους digital marketers.

Τί είναι το OMCA Preparation Course;

Το e-learning module OMCA Exam Preparation Course καλύπτει 8 γνωστικές περιοχές του digital marketing, και είναι προαπαιτούμενο για την πιστοποίηση OMCA. Είναι χρήσιμο ως άλλη μία πηγή εκπαιδευτικού υλικού και για όσους θέλουν να προχωρήσουν με μια επαγγελματική πιστοποίηση διεθνούς αναγνώρισης. Είναι προαιρετικό και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή συμμετοχής του προγράμματος.

Επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,06% (πρώην ΛΑΕΚ 0,24%);

Επιδοτείται στο 100% ΜΌΝΟ το πρόγραμμα που γίνεται σε αίθουσα. Το πρόγραμμα που διεξάγεται Online δεν δύναται να επιδοτηθεί λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεδομένα όλων των συμμετεχόντων (είτε επιθυμούν ΛΑΕΚ είτε όχι) που θα έπρεπε να διαθέσουμε στο ΛΑΕΚ για το έλεγχο του προγράμματος. Η επιδότηση αφορά μόνο εταιρικές συμμετοχές. Όλοι οι εισηγητές μας έχουν κωδικό ΛΑΕΚ και το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο ΛΑΕΚ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθήσετε το προγραμμά αυτό χωρίς κάποιο κόστος για την επιχειρησή σας.

Ποιές μέρες και ώρες γίνεται το μάθημα;

Το μάθημα γίνεται κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή, 7 με 10 μ.μ, με επιπλέον 1 Σάββατο το μήνα, πρωϊνές ώρες.

Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συμμετοχή μου;

Η συμμετοχή θεωρείται έγκυρη με την πληρωμή της. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας πριν την έναρξη του προγράμματος θα σας επιστραφεί όλο το ποσό των διδάκτρων. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας αφού ξεκινήσει το πρόγραμμα, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, ενώ έχετε το δικαίωμα να συμμετάσχετε σε επόμενο κύκλο του προγράμματος χωρίς επιπλέον χρέωση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν ...

Πίσω στην αρχή